Prekių grąžinimas ir garantija

  • PREKIŲ GRĄŽINIMAS

    Kokybiškų prekių grąžinimas
    1. www.madija.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
    2. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ir per ilgesnį terminą.
    3. Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
    4. Prekės gali būti grąžinamos jas siunčiant Pardavėjui adresu P.Cvirkos g. 13B, LT-96134 Gargždai, Lietuva arba pristatant į fizinę parduotuvę esančią tuo pačiu adresu.
    5. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 10 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo jei prekė grąžinama siuntimo būdu arba iškarto jei prekė grąžinama į fizinę parduotuvę, grąžina pirkėjui pinigus už prekę. Pinigai už prekės pristatymą nėra gražinami nes pristatymo paslauga pristačius prekę skaitoma yra įvykdyta.
    6. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba užsakymo numerį.
    7. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
    8. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma toms prekėms kurios nurodytos LR galiojančiuose teisės aktuose (PVZ “Mažmeninės prekybos taisykliėse 17 punkte). Šiuo atveju kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik Pardavėjui sutikus.
    9. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.


    Brokuotų (nekokybiškų) arba nepilnos komplektacijos prekių grąžinimas
    10. Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali internetu www.madija.lt kontaktų skiltyje „su mumis galite susisiekti“ arba elektroniniu paštu info@madija.lt
    11. Pretenzija yra laisvos formos, tačiau teikdamas pretenziją pirkėjas privalo nurodyti tokią informaciją:
    11.1. Prekės užsakymo numerį arba PVM sąskaitos faktūros numerį;
    11.2. Pateikti/įvardyti Prekės broko, nekokybiškumo požymius ar trūkstamas dalis;
    11.3. Nurodyti, kaip pageidaujama, kad būtų išspręsta pretenzija:
    11.3.1. Brokuotą prekę prašoma pakeisti į kokybišką prekę;
    11.3.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
    11.3.3. Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
    11.3.4. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
    12. Siekdamas įsitikinti dėl pretenzijos pagrįstumo Pardavėjas gali pareikalauti pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, ar kita.
    13. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo dienos.
    14. Pasitvirtinus pretenzijai Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

    Garantija
    15. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą. Pardavėjas neatsako už Prekių trūkumus, dėl kurių atsakomybė tenka išimtinai Prekės gamintojui.
    16. Tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.
    17. Prekės garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 40 (keturiolikos iki keturiasdešimties) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Pabrėžiame, jog visais atvejais garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą.
    18. Prekės garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.
    19. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis LR teisės aktais.
    Pažeista siunta
    20. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
    20.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
    20.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
    20.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos gali būti reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
    20.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.


    Kita reikalinga informacija
    21. Į visus jūsų klausimus mielai atsakysime www.madija.lt tinklapyje nurodytais kontaktais.
    22. Nekokybiškų ar nesaugių prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas dengia Pardavėjas.
    24. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigai už grąžintas nekokybiškas prekes į Pirkėjo banko sąskaitą, grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo dienos.