Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Kaip patikrinti, ar pasirinkta prekė yra prieinama?
    Jei pasirinktos prekės dydis, spalva, modelis yra rodomas mūsų svetainėje, tai reiškia, kad prekė šiuo metu yra parduotuvėje ir ją galite įsigyti.
     

    2. Kaip išsirinkti tinkamą batų dydį?
    Prie pasirinkto batų modelio yra pateikti batų dydžiai. Koks Jums dydis tinkamas galte nustatyti keliais būdais: 1 būdas pažiūrėkite, koks dydis užrašytas ant Jūsų avimų batų ir, jeigu jis yra Jums tinkamas, likite prie jo; 2 būdas išmatuokite vidpadžio ilgį ir pateikite mums per elektroninę užklausą ęsančią Jums patinkančios prekės puslapyje. Dėl išsamesnės informacijos prašome su mumis susisiekti puslapyje pateiktais kontaktais.
     

    3. Kaip pateikti užsakymą?
    Užsakymus galite pateikti mūsų internetinėje svetainėje, telefonu arba el. paštu.
     

    4. Ar galima asmeniškai atsiimti batus parduotuvėje?
    Norėdami užsakyti prekę į fizinę parduotuvę adresu Turgaus g. 13B, Gargždai, prašome perkant prekes pasirinkti pristatymo būdą “Atsiimsiu parduotuvėje”.
     

    5. Kokie galimi atsiskaitymo būdai?
    Už prekes galite atsiskaityti per SEB ir SWEDBANK elektroninę bankininkystę, elektroninio mokėjimo kortele arba banko pavedimu. Atsiimant prekes fizinėje parduotuvėje galėsite atsiskaityti elektroninio mokėjimo kortele arba grynais. Pageidaujamą apmokėjimo būdą turite pasirinkti pateikdami užsakymą.
    Atsiskaitan banko pavedimu svarbu mokėjimo paskirties skiltyje nurodyti savo užsakymo numerį, pirkėjo vardą ir pavardę. Sąskaitos rekvizitai nurodyti išankstinio apmokėjimo sąskaitoje.
     

    6. Koks bendras užsakymo įvykdymo terminas?
    Užsakymai paruošiami ir išsiunčiami 1 darbo dienos bėgyje. Kiekvieno užsakymo pristatymo terminas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Dažniausiai prekės klientams pristatomos per 2 - 3 darbo dienas po apmokėjimo gavimo. Mokant banko pavedimu ar kortele, užsakymas bus pradėtas vykdyti, gavus apmokėjimą ir užregistravus jį apskaitoje. Apie kiekvieną užsakymo vykdymo etapą informuosime Jus el. paštu. Užsakymo būseną galėsite patikrinti prisijungę prie savo asmeninės paskyros. Išskirtiniais atvejais, jei užsakymo įvykdymo terminas prasitęsia, nedelsiant būsite informuoti telefonu arba el.paštu.
    Pastaba! Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai nėra vykdomi.
     

    7. Kokiu būdu galima gauti užsakytas prekes ir kiek kainuoja pristatymas?
    Pasirinkti prekių pristatymo būdą turite dar prieš pateikdami užsakymą. Prekių pristatymo kaina į paštomatus priklauso nuo užsakomų prekių svorio ir tūrio, kuris apskaičiuojamas automatiškai pagal Jūsų pasirinktą prekių krepšelį ir atitinkamai gali kainuoti 2,00€ ; 2,70€; 3,30€. Prekių pristatymo kaina per OMNIVA kurjerių tarnybą, priklauso nuo užsakomų prekių svorio ir tūrio, kuris apskaičiuojamas automatiškai pagal Jūsų pasirinktą prekių krepšelį ir atitinkamai gali kainuoti 5,00€ ; 6,00€; 7,00€. Tiksli pristatymo kaina pateikiama pirkimo metu. Užsakant už 60 Eur ir daugiau pristatymas – NEMOKAMAS;
     

    8. Ar užsakymai yra siunčiami į užsienį?
    Jūsų užsakymą mes galime išsiųsti į bet kurią šalį. Norėdami sužinoti siuntimo išlaidas į kitas šalis, prašome su mumis susisiekti. Mes įvertinę prekių krepšelio dydį pateiksime Jums pristatymo kainą.
     

    9. Ar galima susitarti su kurjeriu dėl tikslaus pristatymo laiko?
    Apgailestaujam, bet mes neturime tam įtakos. Tačiau, jei Jus norite gauti siuntą tam tikrą valandą, Jus pats galite susisieks su kurjeriu ir susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko. Siuntos išsiuntimo iš sandėlio metu, Jums bus išsiųstas el.laiškas ir (arba) SMS žinutė su siuntos numeriu, kurio dėka galėsite sekti siuntos kelią kurjerio svetainės puslapyje.
     

    10. Ar galima koreguoti užsakymą arba atsiskaitymo būdą?
    Norėdami koreguoti užsakymą, turite su mumis susisiekti nurodytais kontaktais ir mes mielai Jums padėsime.
     

    11. Ar galima atšaukti pateiktą užsakymą?
    Norėdami atšaukti užsakymą turite su mumis susisiekti nurodytais kontaktais ir mes mielai Jums padėsime.
     

    12. Per kiek laiko galima grąžinti ar pakeisti užsakytą prekę?
    Jeigu norite grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, tai galite padaryti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
     

    13. Kokiu būdu galima grąžinti ar pakeisti prekę?
    Norėdami grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, turite su mumis susisiekti nurodytais kontaktais ir mes mielai Jums padėsime. Arba grąžinamą prekę atsiųskite mums adresu:
    UAB “Gardmena”, Turgaus g. 13B, LT-96134 Gargždai, Lietuva. Tel.: +37062050310. 
     

    14. Per kiek laiko yra grąžinami pinigai už grąžintą prekę?
    Pinigai į Pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 14 dienų.
     

    15. Kokiu būdu galima pateikti pretenziją (skundą) dėl įsigytos prekės?
    Pretenziją rekomenduojame pateikti elektroniniu būdu. Tam Jums reikės el. pašto adresu info@madija.lt atsiųsti mums produkto ir defektų nuotraukas kartu su surašyta pretenzija. detalesnė informacija pateikta mūsų tinklapyje adresu https://www.madija.lt/grazinimo-salygos
     

    16. Per kiek laiko reikia sumokėti už užsakymą?
    Mokėjimo mes laukiame 2 dienas. Jei nesumokėsite per šį laikotarpį, el. paštu gausite priminimą dėl neapmokėto užsakymo. Nuo to laiko turėsite papildomą 1 dieną apmokėjimui. Visą tą laiką prekė bus rezervuota Jums. Jei užsakymas nebus apmokėtas per 3 dienas, bus anuliuotas.